joi, 8 iulie 2010

LA MULTI ANI
NICOLETA
!!!

9 comentarii:

  1. Terian Nicoleta8 iulie 2010 la 10:46

    Multumesc dragelor, care va ganditi la mine, si ma sunati in fiecare an, multumesc pentru tort, e foarte frumos, chiar m-am gandit k ati putea sa mi-l aduceti la nunta....numa sa fie olivine cu crem...stiti voi cu cine sa fie in ton :). V-am pupat girlssssssssssssssssss!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani iubita noastra sefa!!! Sexy Nico...ce tort frumos ai primti tu!!! Sa stii ca ne gandim la tine!!!
    Da...sefa noastra Nicoleta (inca Terian), azi mai adauga un trandafir la buchetul vietii (mama ce frumos am spus :)) )
    Sa fii iubita toata viata, asa cum meriti tu!!!
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nico...am scris deodata... da binenteles uka ca nu ai nimerit culoarea!!! hahaha
    No las' ca ne straduim mai mult la nunta. pusi

    RăspundețiȘtergere
  4. Terian Nicoleta8 iulie 2010 la 10:51

    Multumesc din suflet Flo....si nu uita ...ne chefuimmmm...pana dimineatzaaaaaaaaaa!!!! AAAAUUUUUUFFFFFFFF!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus culorile astea ca sa se potriveasca cu casa lu nico!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ma....noah uite cine gandeste!!! Fata de profesor!!! Asa uka, bravo!!! Foarte frumos tortul...ca si sarbatorita!!!
    Normal ca vom chefui...asa cum stim noi mai bine...pana dimineata. Si binenteles ca fara AUF nu se poate.

    RăspundețiȘtergere
  7. AUF,pe vremea cand scriati voi eu conduceam.niste sute de km...asa ca nu am putut fi prompta la msg vostre.insa la Terian iam trimis un mesaj de la multi ani si...continuarea so zica Nico:)

    pus

    RăspundețiȘtergere
  8. o stim continuarea...hahahahahahahahahaha

    RăspundețiȘtergere