marți, 28 septembrie 2010

MARE ADUNARE MARE!!!


INTALNIRE !!!!!!!!

Avand in vedere ca a venit in tara Horia, si pt ca noua ne trebuie un motiv bun sa ne intalnim, gasca se aduna JOI 30 SEPTEMBRIE 2010, pe la ora 7 (19.00) ... undeva...

Inca nu ne-am decis asupra locului, dar am hotarat sa schimbam Cyrano-ul ... ca ne-am plictisit de el...

Daca aveti vreo propunere...aruncati-o pe blog, pana maine!

In cazul in care nu veti raspunde, ca de obicei, vom anunta locatia joi dimineata!


Si... anuntati care/cati veniti, sa vedem cate locuri rezervam...sa nu ramana careva fara scaun...


Na gata!


BAU!

7 comentarii:

  1. eu zic sa mergem in Queens...chit ca ralu va comenta :))), ca nu vom avea loc destul. Dar...vom vedea cati se aduna. Eu am vb cu Ioana S. (binenteles ca si ei ii convine Queens ca e la 1 min de casa)
    Pusi

    RăspundețiȘtergere
  2. ok... Queens ramane atunci? Eu diseara ajung pe-acolo, si rezerv o masa... Daca aveti obiectii, spuneti!

    RăspundețiȘtergere
  3. hey hey hey,

    si eu am venit din America,mie nu mi se face o intalnire?:)

    so,glumim glumim,dar bine v-am regasit si imi cer scuze pt nepreluarea apelurilor.sorry Ralu

    keep in touch
    yours,

    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  4. Si fratilor!!! Stiati ca a venit si Claudia din State??? MOTIV DE INTALNIRE!!!!!!!!!! (bine c-a venit!! am crezut ca nu mai..gata...)
    JOi, Queens! Cine nu stie, intreaba...

    RăspundețiȘtergere
  5. CLAUDIA.........ralu era gata gata sa te de-a disparuta prin interpol. Bine ai revenit!!! AUF
    Ne era dor de tine, abia astept sa te vad, sa ne povestesti!!!
    Pus pus

    RăspundețiȘtergere
  6. hey Morina:)dragele mele,sper sa pot ajunge joi..am putintica treaba.cata lume a confirmat pana acum?

    kiss

    RăspundețiȘtergere