miercuri, 12 mai 2010


Draft PUB&GRILL

Piata Regele Ferdinand nr 3 (in beci) vizavi de Atlas Telecom.

pret 45ron/pers

1. Aperitiv taranesc;
2. Meniu grill pus pe platouri mari de lemn (1 aripa pui, 1 pulpa pui, 1 costita, 1 carnacior, garnitura de cartofi prajiti si cips din catorfi, salata, paine);
3. Tort Tiramisu
4. Bauturi racoritaore Pepsi la 2 L, apa la 2 L, 1 cafea.

Se poate aduce whisky sau alta tarie, au vin, bere la halba de toate, ne poate face o masa sa stam toti impreuna, se poate pune muzica. Programul in mod normal e pana la ora 12PM, ce depasim e 50lei/ospatar(mai vedem asta)!!!

Asteptam sa va dati cu parerea despre Draft!!

Preluare comentariu Nico

5 comentarii:

  1. Mai buna oferta nici nu puteai obtine...sincer nico. E super!!! Eu nu stiu cum e inauntru...stiu unde e, dar nu am fost pe acolo. Dar pretul e foarte bun.
    Ce facem cu frumuselul, nico??? renuntam la el??? haha
    :(((

    RăspundețiȘtergere
  2. LA FRUMUSEL EU ZIC SA MERGEM ALTA DATA...

    RăspundețiȘtergere
  3. da, deci?

    Nico, hai ca lucrez la oferta, va propun avantajele si dezavantajele. Nu ma costa nimic sa ma bat cu concurenta :) hai va pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost la Draft...e misto!!! A inviat si Ovi Veres...mai de mult incercam sa dam de tine. Pe unde ai umblat pana acuma???

    RăspundețiȘtergere
  5. am o carapace greu de patruns :)

    RăspundețiȘtergere