vineri, 7 mai 2010

MARE ANUNT MARE


Asa cum am discutat, nico si cu florina si-au facut datoria si au mers sa discute cu teacher in legatura cu intalnirea cea vestita. Si cum nu am foarte mult timp la dispozitie sa scriu romane foileton, fac din nou copy/paste la discutia mea cu florina.

Cititi cu atentie!

deci:
flo: am fost cu nico la teacher
flo: ne-o tzukat de numa
flo: si e de acord cu data de 4 iunie
flo: dar nu in felix....si cum...si altii au comentat...mai in fata sau pe la spate...renuntam la felix
flo: undeva in centru...cam asa fac in general si altii, dupa cum ne-a spus teacher
flo: deci sa cautam alt local
flo: in data de 4 iunie la ora 18.00 ne intalnim la scoala...asat in principiu...si cam de la 20.00 mergem la local
flo: direct de la scoala...vedem cu localul
flo: daca se mai schimba ceva...anuntam


...

asa...legat de profi...am stabilit cu teacher sa chemam cativa
flo: asa fac si altii
flo: care vrem noi...ca oricum nu mai sunt toti in scoala...care ne-au predat
flo: ne uitam pe sonet (ca eu, una, nu ii mai tin minte) si stabilim pe cine vrem sa chemam
flo: ii comunicam lui teacher si el ne face rost de nr lor de tel
flo: legat de partener...teacher vine singur...si a zis sa anuntam asa: "DACA MERGEM CU PERECHEA - CHELTUIALA E DUBLA SI DISTRACTIA PE JUMATATE"


SPERAM CA S-A INTELES....

16 comentarii:

  1. In concluzie, se chimba locatia, undeva pe luni, marti vom spune unde exact va avea loc. Aveti incredere in noi ca vom gasi ceva frumos , pana-n 50 de lei pe cap.
    Eu una n-am nimic impotriva sa vin fara al meu barbat, cred ca se va si bucura, ca va iesi singur in oras...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci...Ducule fa-ti de cap!!! Ralu are program!!! Si...ce am uitam sa spun e ca pe langa meniu...am vrea sa ii facem la teacher un mic cadou...o atentie...ceva. Tre sa ne gandim...si un cos cu flori, ar fi ok...pe care, de fapt, trebuia sa-l primeasca acum 10 ani. Niciodata nu e prea tarziu!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...da de poza de care ziceam... o mai afcem???

    RăspundețiȘtergere
  4. da bah la teacher la cadou sa luam si ceva de beute..nu?zic si eu asa...

    RăspundețiȘtergere
  5. pai da...un paharel de ceva ar trebui...ca bine zice mori. Tu prega ceva???...stai linistita ca in numele tau si a lui Ionutza...vorbim noi. Nu la voi ne referim...pe voi va sunam noi daca avem ceva de spus. :))
    Problema e ca nu-i putem suna noi chiar pe toti...asteptam de la altii sa se sune intre ei, cine cu cine tine legatura mai stransa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce sa facem uka??? Cum ii aduni pe toti live...sa ne faci o poza...cand inca multi nu ti-au trimis o poza sa le-o pui pe blog. :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu vor, nu vor si asta basta!. Dar va trebui sa ne adunam toti cei de prin Oradea, zilele urmatoare sa facem o poza impreuna! Va fi probabil pe finele saptamanii viitoare.
    Cine vine, bine. Cine nu...asta e... too bad...

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut. Ma gandeam daca reusim sa ne adunam toti pentru poza respectiva?!?!?... daca nu, atunci am putea sa o facem, desi mai tarziu, in ziua in care ne intalnim cu totii, in 4 iunie, sa fie si teacher. Legat de local, ma gandesc ca o sa gasiti ceva, ca nu sunt prea multe in centru. Daca Cyrano nu ar fi o solutie acceptata de toti, mai este cel de langa pompieri, ca am uitat cum ii zice. Destul de incapator cred. Asta ar fi o alta varianta. Sa ne spuneti la ce v-ati gandit pentru teacher si cat ar costa in total toata afacerea. Si un lucru la fel de important ca toate de pana acuma, cati vor fi prezenti pe 4 iunie. O cifra aproximativa. Dar nu una de genu 20, plus minus 10, daca ma intelegeti? :)) cam atatea pentru moment. Petri

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok. Pana la urma mi-am adus aminte despre ce vorbeam. Capitolium... Pentru mine ar fi o varianta. Eventual puteti sa-i intrebati si pe ceilalti. Tot eu...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am adus aminte despre ce vorbeam... Capitolium. Pentru mine ar fi o varianta. Eventual puteti sa va consultati si cu ceilalti ca sa aflati ce vor si ei. Tot eu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Localurile stabilite pana la urma sunt: Nevis, GBC, DaLuca, Capitolium si Crinul alb. Cum altii nu au zis nimik si teacher ne-a sfatuit sa cautam ceva central...la astea am ajuns in urma discutie cu uka, nico si ioana simut. Maine merg cu Ioana S. si Nico sa vedem ceva oferte...va tinem la curent...pt cei interesati.
    Ralu maine nu e in localitate...asa ca doar ea poate pune anunt mare....noi doar comentam...daca nu scriem maine...duminica ma intalnesc cu fetele si sa anuntam ofertele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ideea cu poza facuta atunci la local...mie una mi de pare o super idee. Sincer...pety are dreptate. Atunci vom fi aproape toti...si ar fi super sa avem o poza cu teacher.
    Din pacate nu vom fi toti colegi. Azi, dupa ce am dat cateva tel...am aflat ca pe langa cei plecati din tara (horica, cami, cristina misaros si stela popa), care nu vor fi prezenti...vor lipsi de asemenea si ilas marius si daniela simon.
    Imi pare sincer rau de ilas...daca ne-ar fi spus cautam o alta data. Asta e...daca nu comunicam....cu totii.

    RăspundețiȘtergere
  13. De dana simon inca nu stim sigur, florina!
    Dar mai sunt cateva persoane de care nu am dat, nu?

    RăspundețiȘtergere
  14. MAI SUNT INCA!!! Kulik, Cuci, Ciurba, Burca, Bungau Corina... Cred ca astia sunt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Stai ca de andras am dat... Restul sunt problematici!
    Dragi colegi, va rog sa facti si voi un minim de efort sa dati de aceste persoane!!! sa stiti ca si noi lucram ca si voi, si de aia...tot miscam putin...

    RăspundețiȘtergere
  16. nr de telef al corinei bungau.0741.310550
    sa incercati de mai multe ori, ca are bebe si poate nu reuseste in mom respectiv sa raspunda.a nascut in februarie si am fost sfatuita ca dc nu raspunde,sa se tot incerce...


    pus

    RăspundețiȘtergere