marți, 11 mai 2010

Stimati colegi, va reamintesc ca pe data de 4 iunie va avea loc intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. In concluzie, am reusit sa dam de majoritatea colegilor. Cei cu care nu am vorbit pana in momentu de fata sunt Diana Ciurba, Cuci Valentin, Corina Bungau si Kulik Andras.
DACA stiti cum putem da de ei, va rog sa nu stati cu mainile in san si sa va uitati pe pereti, spune-ti-ne si ii contactam noi!

Data de 4 a ramas stabilita, ramane sa ne hotaram asupra locatiei, care va fi una din variantele urmatoare:
1. Restaurant Select
2. Restaurant Capitolium
3. Restaurant Crinul Alb

Din cele trei variante, cel mai ieftin si mai accesibil este primul, dar inca nu ne-am decis 100% !

Va tinem la curent zilele astea si pana atunci, va rog sa va anuntati cati veniti. si daca veniti, sa scrieti in dreptul postului cu numele vostru, daca veniti solo sau cu un date.

Va dorim o zi buna, si asteptam feed-back-ul vostru!

33 de comentarii:

  1. Si aici puteti scrie...
    EU VIN SOLO, FARA HUSBAND!
    RALUCA VESEA

    RăspundețiȘtergere
  2. Terian Nicoleta11 mai 2010 la 09:47

    NORMAL K VIN SOLO....!!!! Nico Terian

    RăspundețiȘtergere
  3. am eu o sursa de unde pot face rost de nr de tel al Corinei Bungau.revin cand il am.

    pus

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, mi-a raspuns pe mess. Clau vine SOLO. fLORINA, TAKE A NOTE...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ajuns intermediar...
    DAN PESCARU vine si el SINGUR

    RăspundețiȘtergere
  6. Terian Nicoleta11 mai 2010 la 15:33

    Claudiu Sava vine singur! Nico

    RăspundețiȘtergere
  7. Mama...ce de comentarii... Azi am avut foarte mult de lucru...asa ca am lipsit. Dar iau acum aminte ...si notez...tot. Adica cine cu cine vine.,..ca de localuri stiam :)).
    Eu vin cu Nico si Ralu. Se pune???
    In rest solo. Dar eu fac lista...oricum...

    RăspundețiȘtergere
  8. Si cu mori si ionutza...binenteles. Ca doar si ioana simut vine singura....acum afla si ea asta...pt ca, cristi e trecut la profi...in caz ca nu stia. ca doar nu o sa stam cu profi alaturi...sa ne putem si noi distra si barfi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hahahaha..... eu am decis sa merg cu totzi... cu voi totzi adica. Desigur.:)) Si cu nimeni altzii. Sper sa fi fost inteles... Petri. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. normal....ca vin singura....ce eu sa nu-i pot barfii pe profi?!!!!!!???
    chiar si pe cel de religie.ha-ha-ha.......
    apropo cred ca pot sa fac rost de nr de tel a lui cuci
    are cristi 2 elevi din cefa......si o sa le spun sa ceara nr lui de la parinti...eventual
    sincer dragos sufera ca nu poate veni dar.....el ramane cu buni la distractia de-acasa

    RăspundețiȘtergere
  11. Las ca-i aducem ceva de la chef.. un pahar de vin, o bere...

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci, pety vine solo.... ai notat, florina?
    (Ar trebui sa-i luam nishte flori la nico si la florina..ca se ocupa cu toate astea.... nerecunoscatorilor!)

    RăspundețiȘtergere
  13. Terian Nicoleta12 mai 2010 la 13:36

    Heeelllo dragilor!! Sefa a mai muncit ceva astazi pentru fostii ei colegi dragi si preaiubiti!!!
    Am fost la Draft PUB&GRILL , in Piata Regele Ferdinand nr 3 (in beci) vizavi de Atlas Telecom. Am negociat un pret de 45ron/pers care include
    1. Aperitiv taranesc;
    2. Meniu grill pus pe platouri mari de lemn (1 aripa pui, 1 pulpa pui, 1 costita, 1 carnacior, garnitura de cartofi prajiti si cips din catorfi, salata, paine);
    3. Tort Tiramisu
    4. Bauturi racoritaore Pepsi la 2 L, apa la 2 L, 1 cafea.
    Se poate aduce whisky sau alta tarie, au vin, bere la halba de toate, ne poate face o masa sa stam toti impreuna, se poate pune muzica. Programul in mod normal e pana la ora 12PM, ce depasim e 50lei/ospatar(mai vedem asta)!!!
    Dupa amiaza merg impreuna cu Flo din nou la Select sa discutam cu cei de acolo inca o data, si apoi ne decidem!!!
    Asteptam sa va dati cu parerea despre Draft!!
    Nico

    RăspundețiȘtergere
  14. eu sunt PRO!!!
    Bravo Nico, Meriti un pupic mareeeeeeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  15. da da.bravo nico,si lui morina si lui vesea si toti care se implica.si bravo si mie,ca is cuminte si imi fac LETCHIILE. si,si scriu pe blog

    RăspundețiȘtergere
  16. legat de locatie si eu sunt pro cu orice ziceti voi.ralu,multam ca miai schimbat poza

    pus

    RăspundețiȘtergere
  17. Nico....e super meniul...cam multa mancare...dar pretul super. Deci...nu mai mergem la frumuselul ala??? :(((

    RăspundețiȘtergere
  18. Notez...notez...toata lumea solo...cel putin cei care scriu pe blog. Am dat de Diana Ciurba!!! OLE!!! Va tinem la curent...

    RăspundețiȘtergere
  19. Ralu nu avem nevoie de flori...noi vrem statuie. Nu, Nico??? :))) Ca doar nu ati crezut ca facem pe gratis... hahahihi (glumeam si eu...binenteles)

    RăspundețiȘtergere
  20. Terian Nicoleta12 mai 2010 la 14:19

    Normalllll k mai merem .... sa vedem o contraoferta...nu???? Si pe cheliosu'...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. ai dat de ciurbita??????????? yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu raspunde ciurba la telefon...da nu ne lasam batuti. Inca doi...ciurba si cuci...si lista e completa. Noi speram sa adunam cati mai multi...sigur vor lipsi cativa...dar si cei care aveti bebe mici sper sa va faceti timp sa veniti. Stam o ora la scoala...si un pic la restaurant...va puteti rupe din programul zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Solo, ca inca nu m-am legat la cap ca nu ma doare :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ovi...mai traiesti?:)ioi asa mi de pofta de niste pufarini:))

    RăspundețiȘtergere
  25. hahahahhhaaaaaaaaaaaaaaa. Si eu vreau pufarini!!! Ce viata mai duceam!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. cam 5-10 kile ne-ar ajunge la randu de la geam:)

    RăspundețiȘtergere
  27. plus vreo 10 pernitze.... bietu galis...

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut la toti si la toate...nu am mai intrat de ceva timp pe blog, dar am recuperat azi, am citit tot si am vazut ca ati stabilit locatia si tot si din cate vad, va fi o distractie pe cinste, mai ales ca ati dat de toti. Sa va distrati si sa faceti poze multe, multe. Mi-ar fi placut si mie mult sa vin, dar nu se poate. Salutari si pupici la toti....a si inca ceva, felicitariiiiiii NICOOOOO, sa fie intr-un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
  29. Si cateva sticle cu apa...pt o bataie pe cinste in curte!!!

    RăspundețiȘtergere