duminică, 6 iunie 2010

After party


S-a lasat cu chef, mancare, bautura, dans... A iesit foarte ok, zic. Deocamdata nu am primit numai poze facute de catre Claudia pe Iphone-ul ei. Va rog insistent ca, cei care au facut poze, sa le trimita pe emailul meu (hipocritoss@yahoo.com) sau pe facebook. Si avand in vedere ca nu e vorba de 2-3 poze, puteti folosi site-ul http://www.transfer.ro/ .

Speram din tot sufletul ca v-ati simtit bine, si am stabilit ca de acum incolo, orice se intampla, sa postam pe blog si sa fiti anuntati.(revenirea cuiva in tara, chef pe undeva prin oras, ziua cuiva, nunta sau botezul cuiva... de-astea...) Asa ca.... blogul va sta la dispozitie de acum incolo, speram doar sa fie si vizualizat. Pentru noi l-am facut!

Va pupam pe toti!

Un comentariu:

  1. Nu am trimis inca poze...uka draga, pt ca nu ne-am dezmeticit... A fost peste asteptari de frumos...sincer...nu ma asteptam sa ne simtim asa bine, incat sa ajung acasa la 5 dimineata!!!
    Pozele facute pe aparatul meu sunt misto...inca nici nu le-am descarcat:)), dar le trimit curand. Pusi:))

    RăspundețiȘtergere