marți, 8 iunie 2010




12 comentarii:

  1. si mie imi plac mult ultimele 2 poze.pacate ca a iesit simut fara capusor.si nico f draguta esti

    pus

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vroiai sa ne arati, nico, prin pozitia ta????

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stiu!!! HAhahahahhahahha
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma....clau....nici eu nu ma vad, din cauza lui Pety!!! Nu ai observat!!! Pety...stai drept sa pot copia (cred ca asta ii spuneam) :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Atata-i zici in sus si-n jos lui Pety sa stea drept sa poti tu copia!!! Adu-ti bine aminte!!! NOI COPIAM DE LA TINE!!!! ...sau... ma rog... unii de la altii... Eu eram una din nesimtitele care copia fara greturi direct din carte...
    De fapt.. ce mai vorbim aici? RANDUL DE LA GEAM ERA CAMPION LA COPIAT! MA INSEL CUMVA???

    RăspundețiȘtergere
  6. Si... IOI DOAMNE CE-AS MAI COPIA DIN NOU.......

    RăspundețiȘtergere
  7. Terian Nicoleta9 iunie 2010 la 15:56

    Io n-am copiattttttttttttt.
    Io am fost mai toci''.....asta e!!!!
    P.S. Mie poti sa-mi pui poza cu catalogu :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Terian Nicoleta9 iunie 2010 la 15:57

    Raluca....dragom...aratam inelu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca aratai inelul...nico draga...trebuia sa tii mainile invers...sa se vada...mai bine!!!
    Si nu te mai lauda atat..ca si tu ai mai copiat din cand in cand...:))) Si tu uka...nu ne denigra atat..ca nu a fost chiar asa...sincer, mai copiam dar nici pe rupte...eu si invatam :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu recunosc sus si tare! Tot liceul am copiat! dar nu eram asa de stresate ca si voi... tociiiiiii! hehe... las... ca se vede cine-o invatat si cine-o copiat.... :(

    RăspundețiȘtergere