luni, 7 iunie 2010

Boys and Girls...


7 comentarii:

  1. Toate suntem cu zambetul pe buze!!! Una mai frumoasa decat cealalta!!! In schimb, baietii...cam seriosi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Clau...tu ce ai patit in poza??? Auuuffffffffffffff...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-ai ma cu baietii??? Foarte bine ca sunt seriosi! Asa si trebuie! Asa trebuie sa apara in poza un barbat adevarat! Nu??????????

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am nimik cu ei...sau am??? Sunt niste barbati adevarati. Mie mi-au placut!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu stiu ce am patit..oricum era de bine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Clar era de bine. Tot ce s-a intamplat a fost numai de bine...si...cred ca nu ati mai ras asa...de fffffffff mult timp, mai ales Ionutza si Clau. Nu, fetelor???

    RăspundețiȘtergere