luni, 29 martie 2010

Raluca Vesea

26 de comentarii:

  1. daca nu ma place mutra mea, facti plangere si o schimb!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa facem??? fata de profesor (si de romana mai ales) .... ce esti!!! remember???

    RăspundețiȘtergere
  3. Mutra ta ne place Ralu...dar nu stiu ce facem cu ceilalti...toti sunt la fel...au mutrele cam galbene!!!
    Nici prezenti nu sunt!!! Nu ne prea place scoala...dupa cum se vede. Pusi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu ne miram... Niciodata nu ne-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  5. seara,

    scuze me pt absenta,dar mis plecata si olecuta is busy tare.
    luv ya

    claudia

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place dialectul vostru!!! Uka pe unde umbli acum...ca nu esti la library!!!???

    RăspundețiȘtergere
  7. Aci sunt!!!!!!!!!! Unde drac sa fiu????????

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai...atunci cine a raspuns pe mess in locul tau si mi-a spus ca "ralu nu e". Cam pe la 11-12. Nu mai stiu exact. Si ce esti asa nervoasa Raluca draga!!! Pusi.
    P.S.te sun cand ajung acasa si te culeg de unde esti. PA

    RăspundețiȘtergere
  9. Era colega mea probabil!!
    Si da, sunt cu curu-n sus! Tz-oi zice de ce...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce poza artistica avem, super arati Ralu, am mai vazut poze cu tine si pe hi5. Pusi si mersi de emailuri. Voi probabil sunteti la intalnirea de vineri. Mi-ar fi placut sa vin si eu...

    RăspundețiȘtergere
  11. da cum ramane cu intalnirea??? Ca noi ne toto complimentam dar......sau mai bine o facem pe blog???!!!
    hihihi

    RăspundețiȘtergere
  12. Scuze tot da...si Dragos ii aci prezent

    RăspundețiȘtergere
  13. Ionuta...nu ai stiut ca in acest secol totul e virtual!? Chiar si intalnirile...totul e on-line. Asa ca...hai cu totii pe blog. Uka stie...de-aia sta asa ganditoare in poza asta...unde am ajuns!!!???

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe unde mama naibii umbli iarasi uka??? ca din nou nu esti prezenta la library...

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca nu ne intalnim vineri...se pare ca asa va si fi...nimeni nu zice nimik...facem noi, cele care ne-am ocupat si pana acum...asa de capul nostru...anuntam pe blog ce si cum...si restul sa fie sanatosi...
    Fara profi...bautura fiecare si-o plateste indiferent de localul unde mergem...si incercam sa facem sa afle toti.
    Noi ne facem datoria...:)))
    Ce zici???

    RăspundețiȘtergere
  16. Stii cum facem? Cel mai simplu. Vorbim cu diru, hotaram unde facem, si... cine vrea sa vina si e de acord, e binevenit. Si punct! Cred ca nu m-am ocupat asa de mult nici de nunta mea...

    RăspundețiȘtergere
  17. Nicoleta Terian6 mai 2010 la 13:13

    Terianca (inca 6 luni :(( )Prezenta!! Am vorbit cu diru, care primul lucru a zis "tzucutzi guritza ta k de mult nu te-am auzit ":), si maine pe la 10,30 o sa merg cu Flo impreuna sa vorbim cu el!!! Va anuntam de succesul operatiunii maine dupa pranz. Pusici la toata lumea, Nico

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu te-ai ocupat de nunta ta...aproape deloc, nu? :)) Asta ti-e rasplata...acuma ti-e scris sa te ocupi si tu ...si sa te stresezi cu ceva. hahaha

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai.... s-au ocupat mama cu tata... Am avut noroc...

    RăspundețiȘtergere
  20. Coleguta mea de banca...muncesti muncesti??? Vezi ca vineri de astept la un pahar de bine...ca de mult nu am mai "gustat". :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu mai stiu sa scriu...ai inteles ceva din ce am zis??? hahahahah
    Fara sa beau...nu scriu corect...dar dupa :)))
    In loc de "de" e "te" si in loc de "bine" e "vin".
    hihihihi

    RăspundețiȘtergere
  22. si io si io la paharul de vin.dar de ce nu veniti la mine?
    ca asa am vb ultima data.nem?cu laptoape cu tot se vine si cu mobile net..cine are...nu ralu?hihi

    RăspundețiȘtergere
  23. si vineri seara,pizza its on me:)
    asa ca morina si ralu ne strangem la mine amu.bine?si cine mai doreste este primit cu mare placere..

    pus la voi

    RăspundețiȘtergere
  24. Bai...uka vine la mine sa o vopsesc pe par. LA MINE!!! :))))) Apoi la tine, promitem. Dar acum avem rezolvat si o problema legata de parul lui uka. deci va astept!!! pusi

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce tare a fost data trecuta! Data viitoare, florina, fara masini! Si Clau, promit ca aducem si laptopurile.
    pe cand o intalnire cu mai multi? sa vina si pety ca plange dupa noi... hehe

    RăspundețiȘtergere