luni, 29 martie 2010

Ioana Simut

Ioana si Barbatu' ei...

19 comentarii:

  1. Simut dormi??? Trimite-ne odata o poza sexy!!! Chiar si cu Dragos...daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama, ce poza sexyyy a trimis ioanaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai frumosi sunteti!!! Ceau Dragos... sper sa ajung la voi saptamana asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut dragilor...sunt si eu prezenta de ceva vreme...doar ca eram mai carcotasa....citeam doar comentariile
    Felicitari Ralu de initiativa...Florina pentru intretinerea blogului...
    Va pup si poate ca venim si noi vineri

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ca poate... Sa veniti!!! Eu te-am sunat cam de vreo 2 ore sa vad daca veniti maine. Erai ocupata. Dar sper ca ne vedem. Pusi

    RăspundețiȘtergere
  6. ioi mancui gurita la Dragosel:)simut cu pruncu,nu imi vine sa cred.

    pus simut iubita

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragoselul e unul din barbatii ei. Nu, Simut? Ca...are doi barbati, Raluca draga!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce puiutz frumos ai tu Ioana. Sa creasca mare, frumos si sanatos.:-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Simut...te-ai rimelat??? Esti gata??? Cu ruj te-ai dat??? Se ia??? Noah...vezi ca amu plange Dragoselu!!! Cred ca te-ai fardat prea tare...nu te mai cunoaste!!! Demachiaza-te...ca tu esti superba oricum. Lasa rimelul si rujul deoparte si joacate cu frumuselul tau. Pusi

    RăspundețiȘtergere
  10. serbut. m-am trezit. nu mai urla pe mine. vezi ca la intalnire vin cu pita cu unsoare si castarveti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna idee Misu...ca si asa e criza.

    RăspundețiȘtergere
  12. Flo nu stie defapt ce e cu painea cu unsoare si cu castraveti......
    eu faceam schimb cu Misu...ca mai buna era mancarea lui

    RăspundețiȘtergere
  13. Mama, imi faceti o pofta... si eu sunt la cura...

    RăspundețiȘtergere
  14. AAAAA...atunci Misu sa aduca pt toti. Sa vedem si noi ce lauda Ionutza. Ce ziceti? Asa scapam si de plata meniului!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. eu sunt de-acord cu locatia si cu tot ce vreti voi..............doar sunt putin zombiiiiiiiii.....Dragos e la faza ca se trezeste din 3 in 3 ore noaptea....si de aceea sunt cam absenta in ultimul timp
    Deci(concluzia, evident :)))) sa stiti ca nu sunt in bistro la biliard cu Morii ci.....acasa sau in parc :))))
    va pup fetelor
    mai vb

    RăspundețiȘtergere
  16. Las' ca stim noi...dragul de tine, dragos....mami asta e absenta??? Zice ea ca nu e in Bistro...dar poate acuma se cheama altfel. Hahaha

    RăspundețiȘtergere
  17. Dragos...ce faci??? Cand mai vii la mine??? sau ne dam intalnire intr-o zi pe Corso???
    Sa mergem la agatat...:)))

    RăspundețiȘtergere