luni, 29 martie 2010

Horia Vese

9 comentarii:

  1. De unde stii vara-mea ca ultimata data cand am fost n-am vazut nici un vas de croaziera.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari si lui Horia ;-)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Horica hai ca te cheama Urian sa traduci ceva....ca eu trebuie sa ma rimelez.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Urian numai pe Horia il cheama...ca in rest n-are pe cine!!! Eventual noi ii aratam caietele, daca vrea...hihihi. EEEE da acuma Horia ne da si lectii de engleza, nu Horica???

    RăspundețiȘtergere
  5. cam asa merge.. unde dai si unde crapa. CE sa faci? Altii au dat BACul din engleza si au ajuns in Franta hehe
    Horia

    RăspundețiȘtergere
  6. Inseamna ca eu pot merge sa lucrez in Kuala Lumpur? Sau in Togo??

    RăspundețiȘtergere
  7. ce mai faci baiatule tot in aspen esti si acum?
    cand vii acasa?

    RăspundețiȘtergere