luni, 29 martie 2010

Mircea Pernea


8 comentarii:

  1. Buna seara fostilor colegi din clasa a 12-a A(promotia 2000).
    Am prmit un mesaj de la o colega care-mi spunea ca vom stabili o intalnire care va avea ca tema de discutie "Alta Intalnire".
    Parerea mea este ca trebuie sa comunicam prin intermediul telefoanelor si al
    e-mail urilor ( internetului) cu ajutorul carora stabilim intalnirea clasei a 12 a A. ( nu toti buluc unu peste altu din toate clasele)
    Sunt de acord ca intalnirea sa fie undeva in centrul orasului si nu cred ca e momentul ca in aceste vremuri de criza ( sau ce o fi acum) sa incepem sa cheltuim cat mai mult pe tot felul de mese fabuloase si costisitoare. ( dar sa nu credeti ca eu doresc sa ne intalnim cumva in gara sau langa un chioshc)
    Parerea mea este ca o rezervare la restaurantul Cyrano intr o data stabilita de toti se poate realiza si fiecare isi comanda ceea ce-si doreste. ( Cyrano este doar un exemplu, nu trebuie sa fie neaparat acolo)
    Va multumesc pentru timpul pe care l-ati pierdut cu citirea mesajului meu si astept parerile voastre.
    Cu drag, fostul coleg Pernea Mircea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Du-te tu.... mai traiesti??? Adresa de mess ai? sa vb omu cu tine mai normal..

    RăspundețiȘtergere
  3. Du-te tu Mircea.... mai traiesti? Hahahahaha. Nu te-am vazut de 2 ani. Tre sa-ti dau un telefon maine sa vad ce faci. sper sa nu-ti fi schimbat numaru'. Petri

    RăspundețiȘtergere
  4. Adresa mea de mail este mircea.pernea@gmail.com iar numarul meu de telefon este 0740 596 710. (Pernea Mircea)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am uitat. Adresa mea de mess este gian_francco@gmail.com :) (Pernea Mircea)

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze, asa e cand esti grabit. Adresa de mess este gian_francco@yahoo.com. (Pernea Mircea)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci gian_francco@yahoo.com adresa mea de mess. (Pernea Mircea)

    RăspundețiȘtergere
  8. ok ok,am inteles. trimite si tu o poza!

    RăspundețiȘtergere