marți, 30 martie 2010

Cami Uivarosan

4 comentarii:

  1. Multumim frumos.Pacat ca nu ai putut fi vineri printre noi ca l-ai fi vazut.
    Am vazut ca esti plecata din tara.....
    Iti doresc numai bine si mai posteaza ceva poze pe hi5
    Le-am vazut pe toate celelalte....
    pusi de la Dragosel (care stie da pusi :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...multumim de comentarii!!! Si zici ca noi aratam bine...dar uite cine vorbeste!!! Eu cred ca aratam mai bine decat acum 10 ani. Dupa cum am vazut si vineri. Toti. Sincer. Dar asta e bine. Pusi

    RăspundețiȘtergere
  3. esti foarte draguta,honey.dar tu nu imbatranesti?:)
    pus la tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai doamne mult ne mai laudam unii pe altii... Toti suntem super draguti, nu imbatranim deloc. Ce mai...am fost o clasa SPECIALA!!!

    RăspundețiȘtergere