marți, 30 martie 2010


Scrieti fratilor aiciii ia....

4 comentarii:

  1. BA! Stiti ca trebuie sa ne intalnim, nu??? Luati legatura cu toti cu care mai tineti legatura, si sa organizam o intalnire pe undeva prin oras!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ralu, ai in tabelul facut de mine adresele de mail. Trimite-le un mail cu linkul. Ca nu cred ca stie prea multi de blog. Mie mi-au raspuns pe mail, cand am trimis tabelul destul de multi. Nu intra si nu sunt comentarii pe blog...pt ca nu stiu. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari fosti colegi si colege, bine te-am regasit fosta 12A ;-).

    Speram sa fiu prima din randul de la perete :-)) dar vad ac Mircea mi-a luat-o inainte.

    Va pup si va salut pe toti, de departe, mai exact din Dublin unde locuiesc de 3 ani. E super ideea cu Blogul, nu numai pentru acuma, cu ocazia reuniunii, dar si pe mai tarziu, daca se va ocupa Ralu si pe mai departe de Blog. Am vazut poze cu Erika si cu Diana,de ele nu mai stiu chiar nimik de 10 ani, ca pe restul care au postat poze v-am mai vazut pe Hi5.... ce super e sa va revad oricum fetelor si daca doar in poze.

    Eu nu stiu in ce masura am sa reusesc sa ajung la reuniune, datorita distantei si a faptului ca am programat concediu abia la finele verii, desi, asa cum ii spuneam si lui Ralu, mi-ar place mult sa va revad dupa atatia ani, am sa vad totusi. Chiar nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 10 ani.

    Am inteles ca nu ati reusit sa dati de Corina, adresa ei de email e corinabungau@yahoo.com. Nu stiu in ce masura veti reusi sa dati de ea, deoarece de curand a nascut, are o fetitza de o luna jumate, sincer nici mie nu mi-a mai raspuns la emailuri de cand a nascut dar puteti incerca.

    Sper ca nu v-am plictisit foarte tare, va puuuuup, Sarbatori frumoase sa aveti si abia astept sa mai aud si sa mai vad poze cu voi, cu toti.

    Cu mult drag
    Camelia Uivarosan

    RăspundețiȘtergere