miercuri, 14 aprilie 2010

Alte poze...











7 comentarii:

  1. Randul de la geam!!! Ma bucur ca am facut parte din acest rand...nebun rau de tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pety...bine era in spatele tau!!! Ce bine copiam noi uka acolo!!! Ups...sper sa nu vada si profi...oricum...prea tarziu acum. hihihi

    RăspundețiȘtergere
  3. Da! datorita spatelui puternic al marelui Pety, am trecut cu bine cei 4 ani de liceu... "Multumim din inima partidului!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum stiu eu cum ati trecut voi prin liceu in spatele meu, ca si pestele prin apa. Mai sa fie... da bine ati dus-o. :) Petri

    RăspundețiȘtergere
  5. Ralu???? Ce-s reclamele astea de pe blogul tau ca m-au dat gata... Hahahahahaha......:))) Petri

    RăspundețiȘtergere
  6. Eeeee nici chiar asa...am mai invatat si noi. Cel putin eu, nu Ralu??? Hihi
    Uka era mai mult ocupara cu dezbracatul...dupa cum se vede in una din poze. Ai fost prinsa asupra faptului, nu? EL...unde e? In banca? In banca lui Pety???

    RăspundețiȘtergere