miercuri, 21 aprilie 2010


Dragi tovarasi si prietini,
Nu am mai scris nimic pe blog de cateva zile din cauza gabaritului depasit de munca. Nu e nimic nou sub soare, Claudia va mai trimite niste poze de pus pe blog ca sa va mai amuzati putin, in rest... toate bune si frumoase.
Inca nu am stabilit unde si cum! Singura chestie stabilita e data, si anume 4 iunie 2010. VA RUGAM INSISTENT sa cautati si voi variante de locatii pentru intalnirea de 10 ani. Sa nu uitam ca am fost o clasa de 30 de persoane, si ar fi absurd sa se ocupe de treaba asta numai 2-3!
Sunt in continuare persoane de care nu am reusit sa dam nicicum, va rugam sa incercati sa furati 5 minute din timpul vostru pretios si sa dati niste telefoane...
Vorbeam zilele trecute cu Diana pe mess si, dintr-una-n alta, ne-am amintit ca la finalul clasei a 12-a nu am acordat foarte mare atentie dirigintelui. Asadar, ne-a venit o idee foarte buna, care cred ca va fi gustata de teacher cu varf si indesat. M-am tot gandit daca sa scriu pe blog despre surpriza sau nu... Ideea e ca am inteles ca blogul este citit de foarte multa lume, si n-am vrea ca SURPRIZELE sa fie descoperite inaintea timpului lor. Asadar, dati fiecare buzz-uri pe mess, si intrebati de ideea scornita...si sa ne organizam sa vedem cum facem sa o ducem la bun sfasit.
Nu mai scriu nici un cuvant in plus ca in curand imi voi da seama ca am talente de scriitor, si poate renunt la tot si ma apuc sa scriu o carte...
V-am pupat pe toti, si DATI UN SEMN!

8 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam la ce a scris uka. Si eu sunt ffffffff ocupata...nu prea am intrat pe blog... Dar Uka, am vb si eu cu Ioana S., si acolo unde a facut ea botezul (langa noi la GBC) e super misto, asta daca nu le place locatia din Felix, si pretul e accesibil. tre sa ne facem timp intr-o dupamasa sapt asta sa mergem sa vedem un meniu...un pret. Noi doua!!! E ok???

    RăspundețiȘtergere
  2. E ok, daca e dupa 5, e ok. Dar eu inca mai astept propuneri din partea celorlalti, in afara de Cipri, care si-a facut deja datoria fata de noi, venind cu o idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. legat de locatie,eu zic ca acolo la Cipri e bine,asta ca sa nu ne mai tot framantam cu spatiul,pt ca la cate sali,si spatii sunt putem sa le vizitam pe toate si sa ne hotaram intrun final,dar poate ne hotaram dupa data de 4 june..:)
    am inteles ca si pretul ar fi ok,singurul "dezavanataj",care ar fi sa il vad eu in comparatie cu alte locatii ar fi distanta,insa daca am putut ajunge acolo la banchet pe vremea cand fumam tigari la fir :) apoi cred ca si acum ne descurcam.

    pus

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu de-aia am zis de alt local...pt ca am inteles ca nu la toti le convine locatia. Dar avand in vedere ca nimeni nu are alte oferte...cum zice si ralu...ne ocupam doar 2 -3 pers...atunci la final sa nu existe nici comentarii.
    Mori...si daca venim pe jos...merita sa ne distram pe cinste...fara fitze si figuri, nu???:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu accept ce vrea toata lumea, numai...haideti sa ne decidem asupra locatiei! si.... sunt de acord sa vin pe jos si din Felix! Ce? Numai baietii sa poata???

    RăspundețiȘtergere
  6. Corect!!!! Si eu vin pe jos....uka vom veni brat la brat. Ca avem...drum lung!!! Dar pana una alta, eu sunt super ocupata acum...nu vrea cineva niste dosare...sau chiar mai multe??? MMMMOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR!!!! Va pup. Saptamana viitoare voi scrie mai mult...adica voi comenta mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. na,deci nici locatia nu e o problema vad..f bine,pe jos cu totii.ne mai distram o leaca

    RăspundețiȘtergere
  8. da si noi suntem de acord cu locatia, sorry ca nu prea dam feedback, da din pacate nu mai suntem asa de liberi ca pe vremea cand fumam tigari la fir:D(noi chiar ne luam dimineata de la p-ta decebal) ce bine era!

    RăspundețiȘtergere