marți, 13 aprilie 2010

New photos

Buna dragi colegi!
se pare ca tot mai multi dintre noi sunt interesati de blog si de intalnirea ce va fi. Asadar, draga noastra prietena, Claudia, ne-a facut o surpriza: 15 poze!
Va urez VIZIONARE PLACUTA!!!
Flo si Mori

Food, Food......


JURCUT

Fetele cu ... baietii...

Biliard ????!!???

Eeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

Ceata lui Pitigoi ...

Noroc si La Mai Mare!

De aici melodia "Danseaza pe masa..."

De la Bal cumva??

Nasa cu finu.... frumosss....
Nu stiu ce se intampla in aceasta poza...

???

De pe la finalul anului...
Ura!!!! Apar si eu intr-o poza!!!!!!

11 comentarii:

  1. Simut...ce se intampla in poza aia??? Spune repede...nu sta pe ganduri!!! Mama ce freze...ce toalete!!! Uka sterge poza aia....majoretele lu' peste!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. morina,da e faina poza aia cu majoretele:))
    eu mam distrat asa bine cand am scanato..

    pus

    RăspundețiȘtergere
  3. da mai dragelor si dragilor,pe teacher nu il provocam la niste comentarii pe blog?hihi

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tu te-ai distrat...sa ma fi vazut pe mine aseara cand am vazut-o. Uka era la mine, am inceput sa rad ca nebuna... E si bestiala poza...dar si noi suntem.....de tot rasul!!! Sa ma scuze fetele...dar ma refer inclusiv la mine!!! Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa scanez azi...mai incolo alte poze...din colectia uka!!! La fel de..."betoane"!!! O sa vedeti!!! Pregatiti-va sufleteste!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt suuuper pozele fetelor... o aveti si pe Diana Ciurba in prin plan la o hora: hop hop, ia-uzi ia-uzi. ;))si cu mine aveam o gramada darrrr....si aveam una cu doamna Naghy in plina desfasurare ... desfasurare artistica ma refer :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Acasa la Oradea Mareeee...

    RăspundețiȘtergere
  8. Uitati-va toti prin albume. O poza cu Nagy ar fi o adevarata onoare pt blogul nostru!!! :)))
    Daca nu aveti...o asteptam pe Cami sa revina in patria mama...prin iulie, nu Cami?

    RăspundețiȘtergere
  9. mam uitat si eu acum printre poze,insa cu d-na economie...nope..sorry.insa maine mai dau si eu o tura de poze.

    bye

    RăspundețiȘtergere