vineri, 9 aprilie 2010

O noua tura de amintiri...















Recunoasteti personajele???

12 comentarii:

  1. Ce-mi plac pozele!!!!!!!!!!!!! Multumim Pety ca ni le-ai pus la dispozitie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super poze Ralu!!! Astea de unde le-ai cules??? Eu nu le-am mai vazut pana acum. Profu de franceza...saracu de el... Profu de mate...cu maruntisul lui cu tot... Mai tineti minte???

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de la Pety!!! Super!!! Multumim Pety!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioana Misaros si Florina Morar (adica eu) nu stiu ce sa zic...cam sexy imbracate mergeati la scoala!!! Fustite scurte...rochite decoltate... Stiau oare parintii???

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiau ei (parintii) ce au crescut pe langa casa...dar se faceau ca nu vad.....mai ales ca ajunsesem la majorat!....Ioiiii ce viata...!......
    Semnat: Ioana M.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce suuuuuupeeerrrr sunt pozele. Am si eu o gramada, dar acasa, of ce rau imi pare; cand ajung promit sa le scanez si sa vi le pun la toate pe email. Supeeer sunt.....imi trezesc amintiri!Pusici la toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. La toti ne trezesc amintiri!!! Si multe momente parca s-au intamplat ieri!!!
    Mai tineti minte bataile cu apa din curte, aruncatul pernelor in ora de istorie, pungile cu pufarini, maruntisul din buzunarul profului de mate (ma stresa la nebunie cand aveam extemporal sau teza), "atentie baieti se ia" (rujul, binenteles)...butoanele aspiratorului (propabil randul de la geam isi aduce aminte faza asta, iar Misu sigur el aspira acum acasa)...sunt multe...mai spuneti si voi...

    RăspundețiȘtergere
  8. OOOO, domnu Claudiu!!! Avem onoareaaaaaa....

    RăspundețiȘtergere
  9. in sfarsit...inca unul. asteptam si altii....dar nu toti odata!!!

    RăspundețiȘtergere