joi, 1 aprilie 2010

CATALOG


Ca sa fim siguri ca toti au luat aminte de planurile care se fac, dragul nostru coleg Dan Pescaru a venit cu o idee, care, dupa mine, nu e deloc de lepadat!
Si anume:
Toti cei care intra pe blog trebuie sa scrie aici un comentariu de genul "prezent" sau "absent"!
Astfel vom stii cine e cu noi, si cine impotriva noastra!!!
....
....
....
glumesc....
....
....
In felul acesta stim pe cine mai trebuie sa cautam, pe cine sa mai sunam, pe cine sa mai tragem de urechi.

Ati inteles?????

23 de comentarii:

  1. Eu prima...
    Raluca Vesea
    PREEEZEEENNTTT!!!!!!!

    asa, Dane?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma alatur celor prezenti.... Deci... Sau fara deci...
    Florina Morar, prezenta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralu...ne cam facem de ras cu acest catalog. Medii de 6...4...n-ati gasit si voi un catalog cu medii mai mari. Media aia de 10 e cam ratacita pe acolo. Cred ca era la purtare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi-e rusineeeeeee..... Imi aduce aminte de realitatea de atunci....

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahaha. Era media de la educatie cumva? Petri

    RăspundețiȘtergere
  6. VESE!!!!!?????
    Prezent!!!!
    Cam putinI suntem la ora asta. Poate ne lasa profu acasa? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La ce putea fi media 10? NUMAI LA EDUCATIE, NORMAL!

    RăspundețiȘtergere
  8. Camelia, prezenta: desi sa stiti ca daca avem romana eu nu stau :D.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu stau la romana...si nici la chimie (cum zicea si Ioana M.) :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. mah,dar ce va arde de scoala...:) aia da.
    na Ralu,ia treci la tabla si rezolva urmatoarea reactie chimica..:)) ca din cate imi amintesc iti placea mult la ora de chimie:)

    pus

    RăspundețiȘtergere
  11. In viata mea n-am fost mai incapatanata decat la ora aia de chimie....

    RăspundețiȘtergere
  12. Azi nu e nimeni prezent??? Doar eu??? Vorbesc de una singura pe aici... AAAALLLLLLOOOOOOOOOOOO!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce oameni importanti a iesit din clasa a XII-a promotia 2000 economic!!! Toti sunteti ocupati...directori....manageri...aveti de lucru nu gluma. Acuma sa nu credeti ca eu nu am...am...as da si la altii, ca imediat nu o sa ma mai vad de dosare, dar intre 2 dosare imi fac timp sa mai scriu cate ceva. Voi??? Nimic???

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma crezi ca n-am apucat nici sa fumez o tigara azi??????

    RăspundețiȘtergere
  15. nu ma intere? tu ma crezi??? :))) eu tot ce stie este ca ne extindem...pe facebook!!! deja si acolo comentam pozele. misto!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa Florina asa... un pic de ordine cu toti;-). Da chiar ati dat de toti pana la urma? au raspuns prezenti ca vad ca pe blog nu e nimeni nou de o saptamana cam de cand nu am mai intrat eu....pe Ioana Misaros am vazut-o de fapt cu poza noua and by the way si ea arata super. Am vazut ca ati stabilit intalnirea si din pacate eu nu voi putea ajunge :((. Dar sper sa faceti poze multe sa ne trimiteti si noua celor absenti la marea intalnire. O zi faina si spor la toate.

    RăspundețiȘtergere
  17. A, inca ceva. Nu ati facut poze la intalnirea ce vineri?

    RăspundețiȘtergere
  18. Ba da, dar mi-e lene sa le scot... urmeaza...

    RăspundețiȘtergere
  19. Deja le-ai primit cami...pozele de vineri. Iar la marea intalnire...normal ca vom face poze. Sa avem ce pune pe blog, pt ca nu se termina aici totul, adica dupa intalnire...blogul va exista in continuare...sper sa mai intrati si dupa...sa mentinem o legatura...on-line macar. :)

    RăspundețiȘtergere