joi, 29 aprilie 2010

Hello!

Din lipsa de timp, conversatiile noastre au loc mai mult prin cadrul messengerului, asa ca voi face un "paste" la ceea ce mi-a scris florina azi, in legatura cu intalnirea din 4 iunie. (Nu am timp sa scriu acum cu cuvintele mele...)




flo: sa ne mai intalnim sapt viitoare in oras
flo: cine poate
flo: pe ordinea de zi avem cateva probleme de discutat
flo: si anume:
flo: 1. cum facem cu bauturile
flo: 2.daca sa invitam si profi sau nu
flo: 3.sa stim exact cu cine nu s-a vorbit, cine nu stie de organizarea intalniri
flo: 4.si cine vine cu pereche...cate persoane, aproximativ sa ii spunem lui cipri
flo: am vb si cu nico mergem la teacher satp viitoare
flo: daca poti sa scrii pe blog...sa ne intalnim pe vinerea viitoare
flo: pana atunci vb si cu teacher
flo: sa pui pe blog punctele de discutie
flo: si sa vina lumea cu pareri si...pregatiti
flo: cipri iti trimite tie sau lui jo 2-3 liste am inteles cu meniul
flo: asa a zis ioana
flo: sa le pui si pe alea
flo: ok...prea multe am scris

Ati inteles?????

8 comentarii:

  1. Eu am inteles...ca doar eu am scris. :))) Sper ca au inteles si altii si daca se poate o intalnire in data de 7 mai. Poate ramane acelasi local (Cyrano) si aceeasi ora, din punctul meu de vedere. Sa discutam punctele de mai sus si sa va spunem si parerea lui teacher, la care urmeaza sa mergem sapt asta care vine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Raluca, e ok oriunde si oricand numai sa ne "intalnim" pasii intr-o directie comuna. La Cipri e ok... iar cu bautura fiecare sa-si plateasca iar pt teacher (respectiv dak vor venii si profii) impartim mancarea si bautura la cati colegi ne vom reintalni...:) Nu-i bine asa? Si scrie pe blog de cine n-ai dat sa te mai ajute "sefa" putzin. P.S. poate ne vedem diseara, vin cu Flo pe la tine!! Pusici, iar la restul weekend placut!!!Nico

    RăspundețiȘtergere
  3. multi zic "noi citim, intram pe blog"...dar noi nu avem de unde sti, daca nu scrieti ceva...sa stim ca ati luat la cunostinta ce vrem sa facem. Spuneti-va parerea...sa stim...ne intalnim sau nu??? Sa mai inaintam cu organizarea... Eu cu Uka si cu Nico...ne ocupam, dar nu vrem sa ne trezim ca stabilim o intalnire si mergem doar noi trei.
    Ca...si asa cu ele ma vad des, si nu tre sa stabilesc o intalnire cu ele intr-un local. Ne vizitam...cand suntem la uka, cand la mine sau la nico...asa ca... SCRIETI CEVA!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nimeni...nimic...
    ????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  5. "Uite clasa stie...dar nimeni nu era cu mana pe sus"...ceva de genul suntem si acum. Toti intra pe blog...dar nimeni nu scrie. :((

    RăspundețiȘtergere
  6. fetelor,eu nu am mai intrat pe blog,pt ca pregatesc la lucru niste kestii,si nu prea am mai avut timp.

    pus

    RăspundețiȘtergere